((( HALOO )))

Vastaajan kanssa juttelu - harrastus sekin.

Kaikki tarjolla olevat puhepalvelut maan ja taivaan väliltä, joita asiakaspalveluksikin kutsutaan.

Somic tarjoaa valtakunnan käytetyimmän mobiilivaihteen, pro tason Contact Center – ja asiakaspalvelu-ratkaisut. Kun tähän lisätään Teams –vaihde ja järeintä luokkaa edustava ulkoistettu vaihde tai yhä suositumpi kokonaan ulkoistettu asiakaspalvelu, joka hoitaa yrityksesi nimissä kaikki varaukset, tilaukset, niin Sinulla on edessäsi koko kattaus.

Ole hyvä, tutustu ja laske yrityksellesi sopivan ratkaisun hinta 30 sekunnissa. Hep.

Laske tarjous

Valitse palvelu alta ja vastaa muutamaan kysymykseen. Saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa.

Mobiilivaihde

Mobiilivaihde

Suomen suosituin puhelinvaihde painaa n. 200g

Suosio ei synny koskaan syyttä. Ei laiteinvestointeja, oma henkilöstö hoitaa, softaa osaa käyttää jokainen yli 6 -vuotias älypuhelimen omistaja. Toimii niin kännyköissä, läppäreillä, padeilla kuin lankapuhelimessa. Tarjolla mobiilivaihteessa vakiona ison maailman tyyliin mm. valikkorobotti puheluiden ohjaukseen, soittoringit, takaisin soittopalvelu, puheluiden ohjaus aina vapaana olevalle henkilölle sekä tervetulo-, ruuhka– ja yötiedotteet.

Kun henkilöstö tekee töitä ja asiakkaat eivät kuuntele hissimusiikkia, se tietää aina vain yhtä asiaa - rahaa. Teille.

Contact Center

Contact Center

Kun viestiliikennettä on enemmän kuin vähemmän, tässä lepää ratkaisu.

Call center ja contact center -ratkaisussa kaikki soitot, viestit ja sähköpostit ohjataan Wilhelm Tellin tarkkuudella maaliin eli vapaana olevalle henkilölle tai palvelupyynnön mukaan osaavimmalle henkilölle. Henkilöstöllä käytössä tietokoneiden lisäksi myös kännyköissä ihka oma softa, jolla pyynnöt, viestit ja puhelut voi tarvittaessa välittää kollegalle. Parasta ratkaisussa on, että johto näkee raporteista sekunnin tarkkuudella vasteajat, joten tässä ratkaisussa ei paljon kädet taskussa töissä seisoskella.

Sanottakoon lopuksi, että ratkaisu kestää helposti 20 000 henkilöä töissä ja 30 000 puhelua tai sähköpostiviestiä päivässä.

Teams-vaihde

Teams-vaihde

Toimii paitsi etäpalavereissa, myös puhelinvaihteena

Asia on simppeli. Jos yritykselläsi on käytössä Microsoft Teams sovellus, voimme yhdistää yleisestä verkosta tulevat puhelut yrityksenne työntekijöiden matkapuhelimeen tai Teams sovellukseen. Jos käytössänne ei ole Microsoft Teams :ia, meiltä saat ohjelmistot ja lisenssit. Ja vot – Teillä onkin peruspuhelinvaihde käytössä vaihdenumeroineen ja soittorinkeineen.

Älä anna asiakkaan odottaa, sanoi eräs ruotsalainen huonekalukauppias, joka teki historiaa alallaan.

Ulkoistettu vaihde

Ulkoistettu vaihde

Parhaiten palvelet asiakkaitasi vastaamatta itse ollenkaan

Kun respan Sentraali Santra tai Santtu kaivaa nenää hiljaisina päivinä kuukausipalkalla ja vastaavasti kiireisinä päivinä hän saa postraumaattisen stressin ylitse pääsemättömän työtaakan alla – mieti hetki.

Ulkoistetussa vaihteessa yrityksenne nimeämiin tärkeisiin numeroihin vastaa aina ja heti koulutettu ammattilainen – yrityksenne nimissä.

Kun ei puheluita – et maksa. Kun puheluita – maksat. Ulkoistettu vaihde hoitaa kaikki puhelut. Heti.

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Menestyjät eivät vastaa asiakkaidensa soittoihin

Ulkoistetun vaihteen isoveli. Paitsi että hoidetaan kaikki puhelut tyyliin heti ja nyt, niin hoidetaan mös asiakkaiden tilaukset ja ajanvaraukset ja niin edelleen.

Melkein aina kun itse sanot kaverillesi saaneesi tietyltä lääkäriasemalta, autohuollosta, operaattorilta tai muulta palveluntarjoajalta loistavaa asiakaspalvelua – on langan päässä Somicille ulkoistetut työntekijät.

Ota yhteyttä

Lomakkeen tiedoissa on puutteita. Tarkistathan syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen.

Lomakkeen toimituksessa tapahtui odottamaton virhe. Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse.

Kiitos!

Pyyntösi on lähetetty! Otamme sinuun pian yhteyttä.