IMURIMYYJÄSTÄ MILJOONA BUSINESS
Minä olen luonteeltani siivooja, yrittäjä ja meillä on 343 siistijää töissä. Siistiä on, mutta ilman Somic mobiilivaihdetta tai SMS-palveluita olisi meidän kate pahasti kuralla - Saana Tyni.
KOTISIIVOUKSESSA ON TÄRKEÄÄ NOPEA JA LUOTETTAVA YHTEYDENPITO
Kun asiakkaan viesti hukkuu tai se ei tule perille oikein, se maksaa meille koko katteen. Eli kun asiakas odottaa, ei saa mitä haluaa ja mieluiten heti, se on sitten siinä.
SOMIC MOBIILIVAIHDE JA SMS PALVELU TEHOSTAT TOIMINTAAMME
Somic SMS-palvelut ja mobiilivaihde maksavat meille senttejä per kerta, mutta tuovat tonneja. Mobiilivaihteen valikkorobotti, takaisinsoitto, ohjaus vapaana olevalle ammattilaiselle ja kaikki halutut automatisoidut tiedotteet niin ja vot. Plussana Somic SMS-palvelu asiakkaan tekstiviestit suoraan meidän toimiston järjestelmään. Kaikki kirjattuna. Terokin meillä tietää, mitä asiakas Liisa on pyytänyt ja kertoo sen sitten Selmalle. Kerrankin oikein.
"Somic Mobiilivaihde ei vaadi laiteinvestointeja ja mobiilisoftaa osaa käyttää meistä jokainen", iloitsee Saana Tyni. Somic Mobiilivaihde toimii niin kännyköissä, läppäreillä ja pädeilla.
"Jos on yli 20 työntekijää, suosittelen", vaikuttuu toimitusjohtaja Saana Tyni.
SOMIC SMS PALVELU PÄHKINÄKUORESSA
SMS PALVELUN avulla tavoitat kohderyhmäsi nopeasti ja tehokkaasti. Se mahdollistaa tekstiviestin lähettämisen ja vastaanottamisen eri järjestelmistä. Samaa puhelinnumeroa voidaan käyttää myös puhelujen vastaanottamiseen ja soittamiseen. Tekstiviestejä voidaan lähettää ja vastaanottaa joko sähköpostitse tai asiakkaan omasta tietojärjestelmästä.
KOTI PUHTAAKSI OY - YRITTÄJIEN MENESTYSTARINA
"Usein minulta on kysytty, mikä sai meidät lähtemään yrittäjiksi ja tälle alalle", pohtii toimitusjohtaja Saana Tyni. Olimme mieheni kanssa pääkaupunkiseudulla erään imurimerkin myyntiedustajia. Meiltä kysyttiin jatkuvasti suositusta hyvästä siivouspalveluyrityksestä, puhuimmehan kodin siivousasioista, muttemme valitettavasti tienneet hyvää toimijaa. Kuulimme lukuisia tarinoita ikävästi päättyneistä palvelusuhteista ja ihmettelimme, miten laadukkaita ja luotettavia toimijoita ei vain ole. Hyvän palvelun tarvitsijoita kyllä oli vaikka muille jakaa. Näiden hämmästelyjen keskellä asiakkaat pyysivät lukuisia kertoja, josko voisin ottaa perheen siivousvastuun kalenteriini - olivathan he ihastuneet edustamaani laitteeseen. Lupasin kolmelle kodille säännölliset siivouskäynnit ja pian huomasin kalenterini täyttyneen näiden kolmen asiakkaani ystävistä, naapureista ja työkavereista. Havahduin myyväni ei-oota kalenterin ollessa tupaten täynnä, jolloin päädyin ottamaan ensimmäisen työntekijän, joka oli siskoni Soili Tyni. Halusin jo silloin näyttää, että tällä haastavalla alalla voi hoitaa asiat hyvin ja menestyä. Sille tielle ollaan jääty ja näyttämisen halu ei ole tyrehtynyt tähänkään päivään mennessä. Alkuaikojen yksintyöskentelystä toimintamme on kasvanut ja kovan työn tuloksena olemme nyt yli 250 henkilöä työllistävä vakavarainen osakeyhtiö. Rehellisyys, kotimaisuus ja palveluasenne ovat olleet aina ja tulevat olemaan jatkossakin yrityksemme vahvat arvot. On kunnia-asiamme toimia selkärankaisesti tilanteessa kuin tilanteessa.
“Olen halunnut yrittäjäurani alusta saakka nostaa siivousalan arvostusta ja ravistella perinteisiä rakenteita. Ala todella kaipasi sitä! Kun ennen siistijä häpeillen kertoi ammattinsa, tänä päivänä ylpeyden tunne ammatistaan on meillä arkipäivää.” – Saana Tyni, siivooja ja toimitusjohtaja
Lisätietoa tästä.