Usein meiltä pyydetään ensin vaikkapa mobiilit, tulostus- ja dokumentointijärjestelmä. Sitten seuraavaksi mobiilivaihde ja hups, kohta meillä onkin sitten asiakkaan koko helahoito IT-ulkoistus ja muine palveluineen. Homma toimii Somicilla kuin lättähatun vessa, jossa ei muuten paljon käyttökatkoja ollut.
Somic vie IT-palvelut pilveen ja olemme Suomessa muuten erityinen Microsoft Solution Partner. Eli hommat ei jää osaamisesta kiinni. Microsoft tunnusti. Ja asiakkaamme kiittävät, sillä asiantuntemuksemme on käytettävissänne. Ja ei se ihan joka firmassa näin ole.
Valitse palvelu alta ja vastaa muutamaan kysymykseen. Saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa.
Juu name it – your choice. Ulkoista osaittain tai kokonaan. M365 palvelut, hallintapalvelut, asennuspalvelut ja koulutuspalvelut, asiakaspalvelu, palvelupyynnöt, etätukipalvelu halutessa 24/7, laajennukset, kybersuojaus, etähallintapalvelut, tukisovellutukset, etäseuranta, verkkolaitteiden hallinta ja valvonta 24/7. Tietoturva ja koulutus.
Ilman näitä ei homma pelitä. Kaikki yllämainitut asiat vietynä toimivasti työasemiin. Elämässä on useita vaihtoehtoja. Yksi niistä on, että me tarjoamme laitteet toimintakunnossa ja käyttöönotto kestää tukipalvelun kanssa 3 minuuttia, missä ajassa se kahvi on juuri ehtinyt valua. Älä asenna, käytä. Tee hilloa.
Jaahas. Mitäs tähän sitten tarvitaan. Tulostaminen, skannaus, laitteet, ohjelmistot, tarvikkeet, huolto ja sopimus, jonka kulut tiedät jo etukäteen. Ei ”yllätys yllätys” juttuja. Ehkäpä siksi talousjohtajan märkä uni.