Usein meiltä pyydetään ensin vaikkapa tulostus- ja dokumentointijärjestelmä. Sitten seuraavaksi puhelinvaihdepalvelu ja hups, kohta meillä onkin sitten asiakkaan koko helahoito IT-ylläpitoineen ja muine palveluineen. Homma toimii Somicilla kuin lättähatun vessa, jossa ei muuten paljon käyttökatkoja ollut.
Valitse palvelu alta ja vastaa muutamaan kysymykseen. Saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa.
Juu name it. M365 lisenssit, hallintapalvelut, asennus- ja koulutuspalvelut, asiakaspalvelu, palvelupyynnöt, etätukipalvelu halutessa 24/7, laajennukset, kybersuojaus, etähallintapalvelut, tukisovellutukset, etäseuranta, verkkolaitteiden hallinta ja valvonta 24/7. Tietoturva ja koulutus. Tässä osa. Puuh.
Ilman näitä ei homma pelitä. Kaikki yllämainitut asiat vietynä toimivasti työasemiin. Elämässä on useita vaihtoehtoja. Yksi niistä on, että me tarjoamme laitteet toimintakunnossa ja käyttöönotto kestää tukipalvelun kanssa 3 minuuttia, missä ajassa se kahvi on juuri ehtinyt valua. Älä asenna, käytä. Tee hilloa.
Jaahas. Mitäs tähän sitten tarvitaan. Tulostaminen, skannaus, laitteet, ohjelmistot, tarvikkeet, huolto ja sopimus, jonka kulut tiedät jo etukäteen. Ei ”yllätys yllätys” juttuja. Ehkäpä siksi talousjohtajan märkä uni.