Somic sai uusia ideoita asiakaspalveluun

Akseli Gallen-Kallelan inpiroitui Keniassa

Paraskin asiakaspalvelu ei riitä, jos sitä ei uudisteta.

Jokaisella yrityksellä asiakaspalvelu on tärkeää, mutta sen uudistaminen vaatii jatkuvaa työtä ja asiakkaiden kuuntelua. Somic päätti uudistaa palveluaan suuntaamalla Espoon toimiston läheiseen Akseli Gallen-Kallelan kotimuseoon kauniille Tarvaspään kukkulalle.

Somicin henkilökunta kokoontui yhteisellä kesälounaalla Cafe Tarvaspäässä ja vieraili Akseli Gallen-Kallelan museolla. Museon opas johdatti ajatukset taiteilijan inspiraation lähteille Afrikkaan.

Espoon toimistossa työskentelevä Pia Aronen vastaa Somicin asiakastoimitusten koordinoinnista. Pialle asiakaspalvelun onnistuminen on sydämen asia.

"Nautin suunnattomasti kauniista maisemista ja uusista ideoista asiakaspalvelumme kehittämisessä. Tarvaspään miljöö on mitä mainioin paikka hakea uusia ideoita työhön," kertoo Pia Aronen rantahuvilan edustalla.

Pia_Aronen_Somic.jpeg

Pia Aronen Tarvaspään pihapiirissä

Ota yhteyttä

Lomakkeen tiedoissa on puutteita. Tarkistathan syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen.

Lomakkeen toimituksessa tapahtui odottamaton virhe. Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse.

Kiitos!

Pyyntösi on lähetetty! Otamme sinuun pian yhteyttä.