Asiakaspalvelun soittopyynnöt
Puheluohjaukset ovat olennainen osa asiakaspalvelua. Asiakkaiden soittopyynnöt voidaan välittää myös sähköpostilla haluttuun sähköpostiin. Takaisinsoitto palvelee kun palvelussanne on ruuhkaa ja asiakkaat voivat jättää takaisinsoittopyynnön. Se voidaan välittää myös sähköpostilla.
Tiedotteet kertovat asiakkaalle poikkeustilanteista
Kun numerossanne on oikeanlainen ääniviesti, niin asiakkaanne ovat tietoisia aukioloajoistanne. Tietoisuus lisää asiakkaidenne tyytyväisyyttä.
Esimerkiksi lomakaudella sujuvuuden kannalta on siis tärkeää varmistaa, että puheluohjaukset ja lomatiedotteet ovat kunnossa etukäteen. Näin voitte tarjota asiakkaille tasalaatuista palvelua ja välttää mahdolliset haasteet tai väärinkäsitykset.
Takaisinsoitto helpottaa sesongissa
Henkilökunnan lomailessa saattaa asiakaspalvelu ruuhkautua ja silloin mm. Takaisinsoitto auttaa tavoittamaan jokaisen asiakkaan. Somic Takaisinsoitto on palvelu, joka kirjaa soittajan numeron talteen asiakaspalvelijalle. Näin yhtään kontaktia ei jää hoitamatta.
Tiedottaminen aukioloajoista kannattaa
Lisäksi arkipyhät voivat aiheuttaa muutoksia yrityksesi aukioloaikoihin ja palveluiden saatavuuteen. On tärkeää tiedottaa asiakkaillesi näistä muutoksista hyvissä ajoin, jotta he voivat suunnitella asioimisensa sen mukaisesti. Voitte lähettää arkipyhätiedotteita sähköpostitse, tekstiviesteinä tai sosiaalisen median kanavissanne. Muistattehan myös päivittää aukioloaikatietonne verkkosivuillanne ja muissa tiedotuskanavissa.
Mikäli tarvitsette apua tai neuvoja näiden asioiden järjestämisessä, me olemme täällä auttamassa.