Somic Puhe API ammattilaisen valinta.

Jätä meille yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä.

Somic Puhe API

Somic Puhe API mahdollistaa sovelluksesi yhteyden julkiseen puhelinverkkoon

Mukauta asiakkaasi käyttökokemusta ja rakenna oma palvelu, jota voitte skaalata ja muokata nopeasti. Palvelusta ei lopu kaista tai vaihteen resurssit, koska palvelu on mahdollista skaalata tarpeen mukaan.

Somic on kehittänyt kolme API työkalua puhelujen hallintaan. Näillä voi hallita puheluja. Toiminteita ovat mm. Soitto, Pito, Prio jono, Välitys, Vastaus, Sulje, Yhdistä, Soita nauha, Soita Early media, Lokitus ja Lataa CDR tiedot.

Miksi Somic Puhe API?

Asiakkaamme arvostavat meidän kokemusta yli 20 vuoden takaa, sillä olemme ensimmäinen SIP/VOIP puheluiden välittämiseen erikoistunut teleoperaattori Suomessa. Puhelujen laatu, palvelun skaalautuvuus, palvelun käytettävyys takaa parhaan asiakastyytyväisyyden.

Webhook (Push-ESL)

Push-ESL -rajapinta lähettää teidän applikaatiolle viestin puhelun edetessä. Apin avulla voidaan vastauksessa lähettää ohjauskomento tai käytää palvelua pelkästään raportointitarkoituksiin.

Käyttöesimerkit:

  • Dynaaminen puhelunohjaus soittajan numeron perusteella
  • IVR/ DTMF -valintojen logittaminen
  • Varastosaldon tai muun tekstitiedon muuntaminen ääneksi soittajalle
  • Älykäs ohjaus ja priorisoitu jonotus

REST API (Rest-ESL)

Yrityksenne sovellus eli applikaatio ottaa yhteyttä Rest-ESL -rajapintaan, kun haluatte luoda soiton, muuttaa järjestelmän asetuksia tai hakea tietoja.

Toiminnot:

  • Puhelun soittaminen, välittäminen ja lopetus toisesta sovelluksesta
  • Käyttäjien ja alaliittymien lisääminen toisesta järjestelmästä
  • Soittoryhmien luominen ja muokkaaminen toisesta järjestelmästä
  • Puhelutietojen (CDR) ja puhelutallennusten eli äänitteiden hakeminen toisesta järjestemästä

RabbitMQ viestinvälitys (Rabbit-ESL)

Rabbit-ESL -rajapinta välittää kanavakohtaisen tiedon sisäänpäin tulevista ja ulospäin lähtevistä puheluista. Rabbit-ESL viesteissä on runsaasti tietoa kuten soittajan numero, kanavan suunta ja vastaustila.

Välitetyt tapahtumat ovat:

  • Kanavan avautuminen
  • Early media
  • Vastaus
  • Välittäminen
  • Kanavan yhdistäminen
  • Pito
  • Lopetus

Somicin asiantuntijat auttavat luomaan parhaat suodatussäännöt, jotta viestijonoon tulee pelkästään teidän sovellukselle tarpeelliset tapahtumat.

Usein Rabbit-ESL käytetään rinnakkain Rest-ESL:n kanssa ohjaamaan puhelun kulkua. Esimerkiksi voimme ohjata teidän sisäänpäin tulevat puhelut jonoon, josta teidän sovellus ohjaa puhelun oikealle palvelulle tai henkilölle.

Ota yhteyttä

Lomakkeen tiedoissa on puutteita. Tarkistathan syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen.

Lomakkeen toimituksessa tapahtui odottamaton virhe. Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse.

Kiitos!

Pyyntösi on lähetetty! Otamme sinuun pian yhteyttä.