Pyytämäsi tarjous valitsemastasi ratkaisusta on juuri lähetetty sähköpostiisi.
Tässä hinta valitsemastasi ratkaisusta. Tarkempi eritelty tarjous on juuri lähetetty sähköpostiisi.
Kun respan Sentraali Santra tai Santtu kaivaa nenää hiljaisina päivinä kuukausipalkalla ja vastaavasti kiireisinä päivinä hän saa postraumaattisen stressin ylitse pääsemättömän työtaakan alla – mieti hetki.
Ulkoistetussa vaihteessa yrityksenne nimeämiin tärkeisiin numeroihin vastaa aina ja heti koulutettu ammattilainen – yrityksenne nimissä.
Kun ei puheluita – et maksa. Kun puheluita – maksat. Ulkoistettu vaihde hoitaa kaikki puhelut. Heti.
Takaisinsoitto lähettää asiakkaiden tärkeät soittopyynnöt organisaationne ammattilaisille. Te valitsette osaajan, tavan ja ajan. Tehokasta ja asiakas kiittää.
Vastaa muutamaan kysymykseen, saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa sähköpostiisi.
Yrityksen keskusnumeroon tai muihin tärkeisiin numeroihin vastataan koulutetun asiakaspalvelun toimesta yritysilmeen mukaisesti ennalta sovitulla tavalla. Työntekijät käyttävät omaa matkapuhelinta normaalisti ja vastaanottavat puheluita sekä soittopyyntöä vaihteenhoitajilta tekstiviestein. Oma henkilöstö voi keskittyä yrityksen ydintoimintoihin samalla kun puheluihin vastaaminen on ulkoistettu luottevalle taholle.
Yrityksen palvelutasoa ja palveluaikaa voidaan laajentaa asiakastarpeiden mukaisesti. Vaikka puheluita tulisi kerralla enemmänkin niin puheluihin pystytään vastaamaan ripeästi. Palvelua on mahdollista laajentaa asiakaspalvelutehtäviin kuten esim. tilaukset tai ajanvarauksia. Yrityksen oma henkilökunta voi itse keskittyä palveluiden tuottamiseen kun tulevat puhelut ja tilaukset hoidetaan koulutettujen asiakaspalvelijoiden toimesta.