Contact Center tai Call Center

Kun viestiliikennettä on enemmän kuin vähemmän, tässä lepää ratkaisu.

Call center ja contact center -ratkaisussa kaikki soitot, viestit ja sähköpostit ohjataan Wilhelm Tellin tarkkuudella maaliin eli vapaana olevalle henkilölle tai palvelupyynnön mukaan osaavimmalle henkilölle. Henkilöstöllä käytössä tietokoneiden lisäksi myös kännyköissä ihka oma softa, jolla pyynnöt, viestit ja puhelut voi tarvittaessa välittää kollegalle. Parasta ratkaisussa on, että johto näkee raporteista sekunnin tarkkuudella vasteajat, joten tässä ratkaisussa ei paljon kädet taskussa töissä seisoskella.

Sanottakoon lopuksi, että ratkaisu kestää helposti 20 000 henkilöä töissä ja 30 000 puhelua tai sähköpostiviestiä päivässä.

Laske tarjous

Vastaa muutamaan kysymykseen, saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa sähköpostiisi.

Aloita

Contact Center tarjoaa asiakaspalvelijan työkalut matkapuhelimeen ja tietokoneelle. Asiakkailta tulevat yhteydenotot kuten puhelut ja sähköpostit ohjataan sujuvasti asiakaspalvelussa eteenpäin. Kaikki asiakkaiden pyynnöt hoidetaan, kun palvelun tasoa voidaan valvoa ja seurata jopa realiaikaisesti. Asiakkaiden viestit ja puhelut ohjataan halutulla tavalla esim. kauiten vapaana olevalle asiakaspalvelijalle tai puheluihin vastaamista voidaan ohjata yrityksen haluamalla tavalla. Asiakkaiden yhteydenottoja välitetään myös sujuvasti käyttäjältä toiselle. Palvelussa voidaan käyttää eri viestikanavia sujuvasti yhteydenottoa hoitaessa. Asiakaspalvelun palvelutasoa valvotaan ja mitataan tehokkaasti. Laajat palvelutasoraportit mahdollistavat asiakaspalvelun kehittämisen entistä paremmaksi ja sujuvammaksi. Matkapuhelimen sovelluksen avulla yhteydenottoja voidaan hoitaa paikkariippumattomasti ja samalla liittyä tai poistua soittoringistä.

Vakio-ominaisuudet

Jokaiselle käyttäjälle oma ohivalintanumero
Puhelut ohjataan joko matkapuhelimeen, pöytäpuhelimeen tai ohjelmistopuhelimeen tietokoneelle.
Mahdollisuus soittorinkeihin
Oman alaliittymän tilanhallinta (vapaa, varattu jne...)
Vaihdenumerossa esim. soittorinki tai acd-jonotus
Puhelutiedotteet (tervetulotiedote, ruuhkatiedote ja yötiedote)
Vaihdepuheluiden ajastusmahdollisuus
Puheluerittely
Mahdollisuus ottaa käyttöön valikkorobotti (IVR) esim. vaihdenumerossa
Palvelutason raportointityökalu
Puheluiden tilastointimerkintä (tag)
VIP-puheluohjaustoiminteet
Monikanavaisuus (mahdollista liittää palveluun puheluiden lisäksi myös mm. asiakaspalvelun sähköpostiviestit)

Vastaa muutamaan kysymykseen, saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa sähköpostiisi.